تهران ، نارمک ، میدان نبوت ، ابتدای جانبازان شرقی ، پلاک 467 ، طبقه پنجم

آبکاری نیکل روی(راهنمای قلیایی روی نیکل)

آبکاری نیکل روی(راهنمای قلیایی روی نیکل)

نیکل روی قلیایی یک آلیاژ فلزی است که از فرآیند آبکاری نیکل روی تشکیل می شود. خواص آن آن را برای استفاده های صنعتی و روزمره بسیار مناسب می کند.

نیکل روی قلیایی چیست؟

نیکل روی قلیایی یک ترکیب آلیاژی از 12-15٪ نیکل است که درصد باقیمانده از روی تشکیل شده است. پس از افزودن یک پوشش اسیدی در هنگام آبکاری نیکل روی، این آلیاژ دارای استحکام و مقاومت در برابر خوردگی استثنایی است و بعداً به راحتی می توان آن را غیرفعال کرد.

موارد استفاده

آبکاری نیکل روی بیشتر برای محافظت از محصولات فولادی، چدنی، مسی و برنجی استفاده می شود. ویژگی محافظ در برابر خوردگی این فلز را برای ماشین آلات خودرو و به عنوان جایگزینی برای قطعات استاندارد کادمیوم ایده آل می کند. نیکل روی قلیایی نیز برای کابل های کواکسیال و پیچ و مهره های گیره ایده آل است.

آبکاری نیکل روی چگونه اعمال می شود؟

آبکاری نیکل روی شامل فرآیند پیچیده تکمیل فلز در به کار بردن حمام است. این پوشش اسیدی به طور قابل توجهی مقاومت در برابر خوردگی آلیاژ را افزایش می دهد، در حالی که مقاومت آن را برای طیف وسیعی از کاربردهای عملی قوی تر می کند.

مزایای نیکل روی قلیایی:

مقاومت در برابر خوردگی فلز را افزایش دهید
توزیع آلیاژ بهبود
به عنوان یک الزام توسط بسیاری از سازندگان خودرو مشخص  است.
امکان غیرفعال سازی آسان روی را در آینده فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

آبکار صنعت با هدف ارائه خدمات تخصصی از جمله تست آزمایشگاه و مشاوره در راه اندازی خطوط آبکاری و همچنین عرضه مستقیم کلیه مواد اولیه تخصصی صنعت آبکاری به صورت مایع و پودر با تیمی با تجربه و حرفه ای در سال 1402 تاسیس گردیده و می کوشد تا نسبت به رفع مشکلات در راه اندازی و تامین مواد اولیه گامی مثبت بردارد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت برای شرکت ایمن صنعت سها محفوظ می باشد.