تهران ، نارمک ، میدان نبوت ، ابتدای جانبازان شرقی ، پلاک 467 ، طبقه پنجم

چگونه از زنگ زدگی جلوگیری کنیم

چگونه از زنگ زدگی جلوگیری کنیم

زنگ زدگی نه تنها می تواند ظاهر چیزی را خراب کند، بلکه می تواند به یکپارچگی ساختار آسیب برساند. زنگ باعث ضعیف شدن اجسام می شود و به مرور زمان می تواند بشکند – یا اگر بخشی از یک سازه بزرگتر مانند پل یا ساختمان را تشکیل دهد، آسیب شدیدی به بار می آورد.

برای افراد، ما اغلب می بینیم که زنگ زدگی بر اموال شخصی – در عین حال گران قیمت – مانند اتومبیل و موتور سیکلت تأثیر می گذارد. جواهرات، اشیاء خانگی و ابزار نیز می توانند تحت تأثیر قرار گیرند، جایی که خدمات آبکاری می تواند به شما کمک کند. برای اطمینان از اینکه ظاهر خراب نمی شود، باید مطمئن شوید که زنگ نزند.

چند راه وجود دارد که می توانید از زنگ زدگی جلوگیری کنید:

مطمئن شوید که وسایل را خشک نگه دارید، ماشین خود را اغلب واکس بزنید یا روغن کاری کنید یا آنها را رنگ کنید. یکی از موثرترین راه های محافظت در برابر زنگ زدگی استفاده از شرکت آبکاری است. اغلب برای گران‌تر جلوه دادن چیزها، مانند افزودن روکش طلا به جواهرات و همچنین برای محافظت در برابر زنگ‌زدگی استفاده می‌شود.

آبکاری

آبکاری فرآیند استفاده از الکترولیت ها و الکترودها و اتصال آنها با استفاده از جریان الکتریکی است. این جریان از طریق هر دو آنها شارژ می شود و باعث می شود که الکترولیت جدا شود و الکترود را بپوشاند.

آبکاری الکتریکی چگونه از زنگ زدگی جلوگیری می کند؟

این نوعی پوشش فلزی است که فلز را در یک روکش انتخابی شما می پوشاند و یک لایه محافظ روی آن جسم ایجاد می کند. دلایلی که اغلب خدمات آبکاری توصیه می شود عبارتند از:

مقاوم در برابر سایش
مقاومت در برابر سایش
ظاهر را بهبود می بخشد
طول عمر را افزایش می دهد
زنگ زدگی را متوقف می کند

مزایای انتخاب شرکت آبکاری چیست؟

با انتخاب متخصصان پیشرو در صنعت تکمیل فلز از سالها تجربه در زمینه تکمیل فلز بهره مند می شوید. طیف گسترده ای از فلزات پذیرفته شده است و انتخاب گسترده ای از پوشش های فلزی آبکاری در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

آبکار صنعت با هدف ارائه خدمات تخصصی از جمله تست آزمایشگاه و مشاوره در راه اندازی خطوط آبکاری و همچنین عرضه مستقیم کلیه مواد اولیه تخصصی صنعت آبکاری به صورت مایع و پودر با تیمی با تجربه و حرفه ای در سال 1402 تاسیس گردیده و می کوشد تا نسبت به رفع مشکلات در راه اندازی و تامین مواد اولیه گامی مثبت بردارد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت برای شرکت ایمن صنعت سها محفوظ می باشد.