تهران ، نارمک ، میدان نبوت ، ابتدای جانبازان شرقی ، پلاک 467 ، طبقه پنجم

میکرو آبکاری چگونه کار می کند؟

میکرو آبکاری چگونه کار می کند؟

چه فرآیندهای میکرو آبکاری وجود دارد و چگونه کار می کنند؟

میکرو آبکاری فرآیند آبکاری قطعات میکرو فلزی است که قطعات کوچک و پیچیده ای هستند. این نوع قطعات فلزی معمولاً در دستگاه‌های الکتریکی و پزشکی یافت می‌شوند و می‌توانند شامل هر چیزی از پین‌ها، اتصالات چیپ و سوکت‌ها باشند.

با پیشرفت مداوم فناوری محصولات، شاهد هستیم که بسیاری از محصولات از نظر اندازه بسیار کوچکتر می شوند. این به این دلیل است که محصولات کوچکتر برای مصرف کننده نهایی جمع و جورتر و راحت تر هستند، به خصوص اگر برای استفاده در حرکت طراحی شده باشند. در نتیجه، این بدان معنی است که قطعات میکرو حتی کوچکتر می شوند و نیاز به آبکاری میکرو تقاضای زیادی دارد.

اگر مرکز شما دستگاه ها و ابزارهایی را تولید می کند که دارای قطعات میکرو هستند، آبکاری میکرو می تواند عملکرد کلی آنها را بهبود بخشد.  در حالی که کار با چنین قطعات ظریفی در مقایسه با قطعات بزرگتر چالش برانگیزتر است، متخصصان واجد شرایط ما در کار با قطعات میکرو بسیار آموزش دیده اند و می توانند بر پیچیدگی های آنها غلبه کنند. درباره فرآیندهای تخصصی میکرو آبکاری و نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید:

 

میکرو آبکاری

میکرو آبکاری

ایجاد نمونه های اولیه

هنگام انجام میکرو آبکاری، نمونه سازی یک فرآیند بسیار مفید است. قطعات میکرو بسیار پیچیده هستند، به این معنی که آنها بسیار منحصر به فرد هستند و تکثیر آنها سخت تر است. ایجاد یک نمونه اولیه بهترین تکنیک تکمیل فلز را برای قطعه میکرو تا زمانی که به راه حل مورد نظر برسیم، تعیین می کند. این به ما امکان می دهد تا حد امکان از وضعیت میکرو قطعه محافظت کنیم تا بهترین روش آبکاری پیدا شود.

میکرو آبکاری انتخابی

میکرو آبکاری انتخابی دقت و دقت را هنگام پوشش دادن و تکمیل قطعات میکرو فلزی به حداکثر می رساند. پیشرفت های تکنولوژیکی تجهیزات بسیار کارآمدی را در اختیار ما قرار داده است که می تواند به طور موثر فرآیند آبکاری را هنگام استفاده از قطعات فلزی کوچک کنترل کند. از آنجایی که آبکاری قطعات میکرو به دقت بالاتری نیاز دارد، خدمات آبکاری انتخابی توجه به جزئیات مورد نیاز ما را هنگام کار با قطعات میکرو ارائه می دهد.

از بین بردن “اثر لایه مرزی”

تکمیل فلز با قطعات فلزی کوچکتر اغلب می تواند چیزی به نام “اثر لایه مرزی” ایجاد کند. این جایی است که فلزات در طول فرآیند تکمیل فلز نمی توانند در برابر سیالات مقاومت کنند. با این حال، تجهیزات تخصصی تضمین می کنند که مایعات اضافی در طول فرآیند از قطعات میکرو خارج می شوند. این به بهبود پایان بخش های میکرو کمک می کند و با استفاده از مواد شیمیایی یک پوشش یکنواخت را تأیید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

آبکار صنعت با هدف ارائه خدمات تخصصی از جمله تست آزمایشگاه و مشاوره در راه اندازی خطوط آبکاری و همچنین عرضه مستقیم کلیه مواد اولیه تخصصی صنعت آبکاری به صورت مایع و پودر با تیمی با تجربه و حرفه ای در سال 1402 تاسیس گردیده و می کوشد تا نسبت به رفع مشکلات در راه اندازی و تامین مواد اولیه گامی مثبت بردارد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت برای شرکت ایمن صنعت سها محفوظ می باشد.