تهران ، نارمک ، میدان نبوت ، ابتدای جانبازان شرقی ، پلاک 467 ، طبقه پنجم

چرا باید از یک شرکت آبکاری حرفه ای استفاده کرد؟

چرا باید از یک شرکت آبکاری حرفه ای استفاده کرد؟

در این وبلاگ، تیم کارشناسان ما مزایای کامل استفاده از یک شرکت آبکاری حرفه ای را در مورد نیازهای آبکاری فلزات شما به کار خواهند برد.

 

از آنجایی که آبکاری الکتریکی طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهد، اطمینان از اجرای صحیح آن بسیار مهم است.

آبکاری برای چه مواردی استفاده می شود؟

آبکاری دارای طیف وسیعی از کاربردها است و می توان آن را برای تعداد زیادی از محصولات اعمال کرد. به عنوان مثال، قطعات کروم اندود شده را می توان در ساخت دستگیره های در درست در مسیر صنعت هوافضا استفاده کرد.

استفاده از یک شرکت آبکاری حرفه ای در مقابل آبکاری در خانه

با توجه به کاربردهای فراوان آبکاری، ممکن است وسوسه انگیز باشد که فکر کنید می توانید برخی از برنامه های کوچکتر را خودتان مدیریت کنید.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که آبکاری الکتریکی برای بهبود خواص سطحی یک ماده استفاده می شود. اگر آبکاری الکتریکی ضعیف انجام شود، ممکن است سطح مواد تا حد ممکن بهبود نیابد. این ممکن است به این معنی باشد که ماده قادر به رسانش الکتریسیته به اندازه ای که شما انتظار داشتید نیست، شما نتوانسته اید ظاهر آن را بهبود ببخشید، یا هر یک از نتایج دیگر تحت تاثیر قرار می گیرد.

بنابراین، در حالی که در تئوری می‌توانید آبکاری خود را خودتان انجام دهید، احتمالاً مزایای کامل آن را نخواهید دید. این به ویژه اگر تجربه قبلی نداشته باشید صادق است.

استفاده از یک شرکت حرفه ای آبکاری باعث می شود مواد شما بهترین سطح را دریافت کرده و بهترین عملکرد را داشته باشند. ما از تکنولوژی روز استفاده می کنیم و در صنایع آبکاری، تکمیل فلز و آبکاری کروم از متخصصان پیشرو هستیم.

خطرات آبکاری در خانه

اغلب مواد شیمیایی خطرناک یا خورنده در فرآیند آبکاری کروم دخیل هستند. به عنوان مثال، در آبکاری کروم از غلظت بسیار بالایی از اسید کرومیک استفاده می شود. اگر این ماده با پوست تماس پیدا کند، می تواند باعث تحریک و سوزش شدید و همچنین آسیب احتمالی چشم شود.

خطرات دیگری نیز وجود دارد. در طول فرآیند آبکاری، اپراتورها به طور مرتب در معرض سایر بخارات، بخارات و مه های خطرناک دیگر قرار می گیرند که می توانند اثرات منفی بیشتری بر سلامتی داشته باشند.

به این ترتیب، اکیداً توصیه می شود که خودتان آبکاری را انجام ندهید. در عوض، توصیه می کنیم با یک شرکت حرفه ای آبکاریبا تجربه در کار با مواد شیمیایی آبکاری صحبت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

آبکار صنعت با هدف ارائه خدمات تخصصی از جمله تست آزمایشگاه و مشاوره در راه اندازی خطوط آبکاری و همچنین عرضه مستقیم کلیه مواد اولیه تخصصی صنعت آبکاری به صورت مایع و پودر با تیمی با تجربه و حرفه ای در سال 1402 تاسیس گردیده و می کوشد تا نسبت به رفع مشکلات در راه اندازی و تامین مواد اولیه گامی مثبت بردارد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت برای شرکت ایمن صنعت سها محفوظ می باشد.