تهران ، نارمک ، میدان نبوت ، ابتدای جانبازان شرقی ، پلاک 467 ، طبقه پنجم

چرا غیرفعال سازی فولاد ضد زنگ مهم است؟

چرا غیرفعال سازی فولاد ضد زنگ مهم است؟

غیرفعال سازی فولاد ضد زنگ برای جلوگیری از خوردگی فولاد ضد زنگ انجام می شود. این به طور گسترده ای در بین ماشین آلات صنعتی برای اطمینان از طول عمر طولانی تجهیزات استفاده می شود. غیرفعال سازی فولاد ضد زنگ برای مصارف خانگی و صنعتی ضروری است. در Dorsetware، ما این پوشش فلزی را در سراسر دورست ارائه می دهیم تا از فلزات شما در برابر زنگ زدگی محافظت کند.

غیرفعال سازی فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ

غیرفعال سازی فولاد ضد زنگ چیست؟

فرآیند غیرفعال سازی فولاد ضد زنگ از اسید نیتریک یا سیتریک برای حذف آهن آزاد از سطح فلز استفاده می کند. نوع اسید مورد استفاده به نیاز هر مشتری بستگی دارد. در طی فرآیند غیرفعال سازی، یک لایه اکسید شفاف بر روی سطح فلز تشکیل می شود. این لایه محافظ از نظر شیمیایی در برابر هوا مقاوم است. این از احتمال وقوع خوردگی جلوگیری می کند. یک تصور غلط رایج این است که غیرفعال کردن فولاد مورد نیاز نیست. این به دلیل ماهیت فلز مقاوم در برابر خوردگی است. با این حال، این فلز اغلب در محیط هایی استفاده می شود که سطح ممکن است آلوده شود. این فرآیند با حذف آلودگی و بهینه سازی لایه اکسید به این امر می رسد.

چرا از غیرفعال سازی فولاد ضد زنگ استفاده کنید؟

خدمات تکمیل فلز برای طول عمر محصولات فلزی شما بسیار مهم است. فرآیند غیرفعال سازی کلید حذف آلودگی از سطوح فلزی است. به ویژه حفاظت از ماشین آلات در جایی که تعمیر و نگهداری باعث توقف عملیات می شود بسیار مهم است. علاوه بر این، جایگزینی قطعات احتمالاً گرانتر و غیر ضروری است. غیرفعال سازی فولاد راه حل بسیار عملی تری است. مهم است که غیرفعال سازی با دقت و دقت انجام شود. اگر اشتباه اجرا شود، می تواند باعث خراب شدن بیشتر فلز شود. این به ما امکان می دهد تا نتایج با کیفیت بالا را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

غیرفعال سازی فولاد ضد زنگ چه زمانی لازم است؟

فرآیند غیرفعال سازی زیبایی فلز را افزایش می دهد و محافظت طولانی مدت را فراهم می کند. موارد زیادی وجود دارد که این فرآیند درآن ضروری است. اعمال صنعتی مانند برش و پرداخت فلز باعث آسیب به لایه محافظ می شود. علاوه بر ماشین آلات صنعتی، برای کارد و چنگال و سایر وسایل آشپزخانه نیز مفید است. یکی دیگر از موارد استفاده رایج در ابزارهای جراحی و دندانپزشکی است. حفاظت از تجهیزات مراقبت های بهداشتی به ویژه هنگامی که بر روی بیماران استفاده می شود بسیار مهم است. غیرفعال شدن فولاد ضد زنگ به دلیل توانایی آن در بهبود ظاهر فلز و افزایش طول عمر محصول مهم است. انجام فرآیند تکمیل فلز ایمنی محصول را تضمین می کند. همچنین می تواند هزینه های طولانی مدت مربوط به تعمیر و نگهداری و تعویض را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

آبکار صنعت با هدف ارائه خدمات تخصصی از جمله تست آزمایشگاه و مشاوره در راه اندازی خطوط آبکاری و همچنین عرضه مستقیم کلیه مواد اولیه تخصصی صنعت آبکاری به صورت مایع و پودر با تیمی با تجربه و حرفه ای در سال 1402 تاسیس گردیده و می کوشد تا نسبت به رفع مشکلات در راه اندازی و تامین مواد اولیه گامی مثبت بردارد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت برای شرکت ایمن صنعت سها محفوظ می باشد.