تهران ، نارمک ، میدان نبوت ، ابتدای جانبازان شرقی ، پلاک 467 ، طبقه پنجم

مزایای استفاده از روان کننده های با کیفیت بالا

مزایای استفاده از روان کننده های با کیفیت بالا

مزایای استفاده از روان کننده های با کیفیت بالا :فرآیند کشش سیم شامل استفاده از فلز است که پس از عبور از یک سری قالب ها سطح مقطع را کاهش می دهد. این نوع فرآیند آهنگری است که پلاستیک است.

تغییر دائمی شکل فلز.

اگر در فرآیند سیم کشی عمیق بگردیم، اندازه میله آهنی و غیر آهنی را به اندازه های تمام کاهش می دهد و همچنین شامل سیم فوق ریز می شود. این فرآیند شامل یک سری ماشین های کششی متعدد می باشد. نوع قالب ها مانند کاربید تنگستن، الماس طبیعی، الماس مصنوعی و استفاده از آن بستگی به نوع ماده ای دارد که کشش میدهد. سیم‌های معمولی، سیم‌های الکتریکی، سیم‌های آهن‌ربایی، و سیم‌های هادی برق بالای سر، سیم‌های مخابراتی، سیم‌های موسیقی یا جاده‌های دیگر. همه آنها با ماشین های سیم کشی تولید می شوند.

مزایای روان کننده های با کیفیت

استفاده از روان کننده با کیفیت بالا باعث می شود سیم به طور کامل در روغن تمیز یا در محیط مصنوعی غوطه ور شود. تولید کننده روان کننده های سیم کشی هند از استفاده از روان کننده های مایع امولسیون کننده اجتناب می کند و استفاده از روان کننده های سیم مایع را توصیه می کند.

استفاده از سیم کشی بی کیفیت ممکن است منجر به شکستگی ناخواسته شود، این وضعیت بد می شود و باید هزینه بیشتری را برای کارکرد آن خرج کنید. اما با استفاده از روان کننده های با کیفیت می توانید احتمال بروز این مشکلات را کاهش دهید.

در اینجا مزایای استفاده از روان کننده های با کیفیت بالا را آورده ایم.

یکپارچگی سیم را حفظ کنید

اگر هنگام انتخاب مواد روان کننده سیم، مقدار زیادی سرمایه گذاری می کنید، این باعث حفظ کیفیت سیم می شود و احتمال آسیب سطح آن را کاهش می دهد. اگر سیم شما روان کننده با کیفیت خوبی دارد، به دلیل پرداخت عالی سطح آن، نیازی به سرمایه گذاری اضافی در پایان ندارید.

برای سیم ها کشیدن مرطوب مناسب مورد نیاز است

هر روان کننده سیم کشی مناسب نیست، بنابراین شما باید مواد روان کننده با کیفیت بالا را ترجیح دهید. افزودنی‌های موجود در روان‌کننده باعث می‌شود که فرآیند کشش اتفاق بیفتد و سطح خوب را پوشش دهد. مواد روان کننده با کیفیت بالا دارای طول عمر خوب و رنگ کارآمد هستند که به سیم اجازه می دهد تا عمر عملکردی خود را طولانی مدت حفظ کند.

استفاده از روان کننده ها را مشخص کنید

فرآیند مشخصی وجود دارد که نیاز به استفاده از روان کننده های سیم دارد. باید به خاطر داشته باشید که اگر از یک محصول برای یک فرآیند متمایز استفاده کنید، سیم ممکن است کیفیت خود را از دست بدهد. خوب، روان کننده های محلول در آب، روغن تمیز و مواد مصنوعی دریافت خواهید کرد. بنابراین استفاده از روان کننده باید بر اساس سرنوشت آنها انجام شود.

روغن کاری سیم را کاهش می دهد

اگر ساخت سیم را نتوان با مواد مرغوب به درستی انجام داد، ساختن آنها از اصطکاک دشوار است. مواد با کیفیت روغن کاری را در هسته و داخل سیم تا سطح بیرونی فراهم می کند.

بدون احتمال خوردگی

رویکرد ترکیبی با روان کننده، هسته سیم را اشباع می کند. به همین دلیل است که باید از بهترین و باکیفیت ترین مواد روان کننده برای نقشه کشی سیم استفاده کنید زیرا در برابر خوردگی محافظت می کند و سیم را ایمن نگه می دارد.

اینها دلایلی هستند که برای کشیدن سیم فقط مواد روان کننده با کیفیت لازم است. بنابراین هوشمندانه سرمایه گذاری کنید تا مجبور نباشید برای هزینه های بیشتر سرمایه گذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

آبکار صنعت با هدف ارائه خدمات تخصصی از جمله تست آزمایشگاه و مشاوره در راه اندازی خطوط آبکاری و همچنین عرضه مستقیم کلیه مواد اولیه تخصصی صنعت آبکاری به صورت مایع و پودر با تیمی با تجربه و حرفه ای در سال 1402 تاسیس گردیده و می کوشد تا نسبت به رفع مشکلات در راه اندازی و تامین مواد اولیه گامی مثبت بردارد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت برای شرکت ایمن صنعت سها محفوظ می باشد.