تهران ، نارمک ، میدان نبوت ، ابتدای جانبازان شرقی ، پلاک 467 ، طبقه پنجم

میکرو آبکاری چگونه کار می کند؟

میکرو آبکاری چگونه کار می کند؟

میکرو آبکاری فرآیند تولید قطعات میکرو فلزی است که قطعاتی هستند که از نظر اندازه کوچک و پیچیده هستند. این نوع قطعات فلزی به طور معمول در دستگاه های برقی و پزشکی یافت می شود و می تواند شامل هر چیزی از پین ، اتصالات تراشه و سوکت باشد. با پیشرفت مداوم فناوری محصول ، شاهد هستیم که بسیاری از محصولات از نظر اندازه بسیار کوچکتر می شوند. این امر به این دلیل است که محصولات کوچکتر برای مصرف کننده نهایی جمع و جور تر و راحت تر هستند ، به خصوص اگر برای استفاده در Go طراحی شده باشند. در نتیجه ، این بدان معنی است که قطعات میکرو حتی کوچکتر می شوند و نیاز به میکرو برقی تقاضای زیادی دارد.

اگر تسهیلات شما دستگاه ها و ابزارهایی را تولید می کند که دارای قطعات میکرو هستند ، میکرو آبکاری می تواند عملکرد کلی آنها را بهبود بخشد. 

درباره فرآیندهای تخصصی میکرو آبکاری و نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید:

چه فرآیندهای میکرو آبکاری وجود دارد و چگونه کار می کنند؟

ایجاد نمونه های اولیه در هنگام انجام میکرو آبکاری ، نمونه سازی یک فرایند بسیار مفید است. قطعات میکرو بسیار شلوغ هستند ، به این معنی که تکرار آنها بسیار منحصر به فرد تر و سخت تر است. ایجاد یک نمونه اولیه بهترین تکنیک اتمام فلزی را برای قسمت میکرو تعیین می کند تا اینکه به یک راه حل مورد نظر برسیم. این به ما امکان می دهد تا حد امکان از وضعیت میکرو قسمت محافظت کنیم تا اینکه بهترین روش آبکاری پیدا شود.

میکرو برقی انتخابی

میکرو برقی انتخابی هنگام پوشش و اتمام قطعات میکرو فلزی ، دقت و دقت را به حداکثر می رساند.پیشرفت های فن آوری تجهیزات بسیار کارآمد را در اختیار ما قرار می دهد که می توانند هنگام استفاده از قطعات فلزی کوچک ، فرآیند آبکاری را به طور موثر کنترل کنند. از آنجا که قطعات خرد آبکاری نیاز به دقت بالاتری دارند ، خدمات انتخابی الکتروپلینگ توجه به جزئیات مورد نیاز ما هنگام کار با قطعات میکرو را نشان می دهند.

ریشه کن کردن “اثر لایه مرزی”

اتمام فلز با قطعات فلزی کوچکتر اغلب می تواند چیزی به نام “اثر لایه مرزی” ایجاد کند. این جایی است که فلزات در طی فرآیند اتمام فلز نمی توانند در برابر مایعات مقاومت کنند. با این حال ، تجهیزات تخصصی تضمین می کنند که مایعات اضافی در طی فرایند از قطعات میکرو خارج می شوند. این به بهبود پایان قطعات میکرو کمک می کند و یک پوشش یکنواخت را تأیید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

آبکار صنعت با هدف ارائه خدمات تخصصی از جمله تست آزمایشگاه و مشاوره در راه اندازی خطوط آبکاری و همچنین عرضه مستقیم کلیه مواد اولیه تخصصی صنعت آبکاری به صورت مایع و پودر با تیمی با تجربه و حرفه ای در سال 1402 تاسیس گردیده و می کوشد تا نسبت به رفع مشکلات در راه اندازی و تامین مواد اولیه گامی مثبت بردارد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت برای شرکت ایمن صنعت سها محفوظ می باشد.